Activiteitencommissie
ActiviteitencommissieMirte, Marjon en Martine
Organiseren met een klein team diverse activiteiten op ons eiland. Zorgen voor barbecues en ondersteunt diverse commissies met lunches, zoals tijdens werkdagen en zeilwedstrijden.
Havenmeester
HavenmeesterEdwin Luijff
Speciaal belast met beheer ligplaatsen, wachtlijst en wegwijs maken van nieuwe leden met pont en gebruik van het eiland.
Landcommissie
LandcommissieJacob Vedder
Sedert 1 januari 2014 betrokken bij het vaste team ‘de GOUWE PLOEG’ die elke woensdagochtend onderhoudswerk op ons eiland uitvoert. Dat betreft: onderhoud schoeiing, trekpontje en machines zoals grasmaaiers, kettingzagen, bosmaaier, etc. Voorts bijwerken van bomen en struiken en gras maaien, dus alle werkzaamheden die voor goed onderhoud van het eiland noodzakelijk zijn.

Begon bij de Muyen in 1990 als zeiler met een Kolibrie en is nu met de EFSIX vaste deelnemer aan de woensdagavondwedstrijden.

Jeugdzeilen
JeugdzeilenEdwin, Daan, Chris, Govert
Plezier in het zeilen en kennismaken met het verenigingsleven staat voorop.
Ons doel is het bijbrengen van plezier in het zeilen voor jeugd van 7 tot 15 jaar door regelmatig mogelijkheden te bieden om veilig en georganiseerd met jeugdleden van de Muyen te gaan zeilen in het beschikbare materiaal of eigen materiaal.
Vaarcommissie
VaarcommissieWiebe van Veen
Doel is zo veel mogelijk wedstrijden organiseren, in de eerste plaats voor gezelligheid maar ook om te winnen. Gevaren wordt met het SW-handicapsysteem, wat het mogelijk maakt om met verschillende soorten boten mee te doen! Ook als je schip niet het snelste is, kun je toch winnen. De langzaamste van het veld is zo wel eens eerste geworden.